Ryckdags!

Nuså måste jag rycka upp mig! Dethär går minsann inte alls för sig! Skärpning på mig

Nu! Alldeles precis för två sekunder sedan, så blev jag ganska upprörd! Till och med arg! Jag var upprörd redan när jag satte mig vid datorn, tyckte att Bonde Söker Fru innehöll lite väl mycket gulligull där på slutet, sånt blir jag upprörd över, när det går över gränsen. Sen blev det inte ett dugg bättre, för att inte säga rent ut asförbannad.

Att vissa folk ens får kalla sig vuxna?! Jag begriper inte! Nog för att jag kanske inte är jordens seriösaste människa jämt men dethär tar fan priset! Skryta och hålla på.
Inte ofta jag blir sååhär arg men nu har jag fått det ur mig i alla fall. Inga namn nämda.

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen. Och sen se om jag kan sova. Trolgtvis inte, kommer ligga och vara arg hela natten!

bajs på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0