Jag får liksom ingen ordning på mitt liv. Det kan va så förfärligt, de kan va så bra.

Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd, det kanske var pundigt, det kanske var bra.

Jag har ganska nyss kört in mamma till stan, hon skulle till örebro med mormor och morfar. Och eftersom jag ska ut på andra äventyr i eftermiddag så stannade jag hemma :)

Jag verkligen ÄLSKAR att min FAVORITCalle fick stanna kvar i IDOL, visserligen kommer han ryka så det smäller om det nästa vecka, men ändå!

Nyss så försökte jag ringa till Victoria o bebis, men ingen av dom svarade (inte så konstigt kanske eftersom bebis fortfarande ligger kvar i magen) Fast o andra sidan kanske de är just därför hon inte svarar? Bebis kanske är påväg ut? :D Nej, bara spekulationer. Jag måste i vilket fall åka dit snart, har nämligen en stor godispåse liggandes i handsfacket som jag köpt BARA till henne. Och det vore ju synd om det blev gammalt, inte sant ? :)

Nu ska jag åka iväg och rida på min Chappobappobus. Måste verkligen försöka hålla igång honom, vill inte att han ska se ut som ett trästaket! Det klär honom inte så att säga. Tror att det är lite torrare på slingan nu så de går att rida lite. Tror till och med att jag ska slå på stort och klä mig i ridbyxor. Fast de är bra mycket bekvämare att rida i mysbyxor.

hejdååå


jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick, om du var påväg hit, eller här ifrån.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh KOM =) Ta med påsen hihi! Fast viktigast är det förståss att du kommer ! Kram

2009-11-28 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0