jag tror´t

Typ igår kväll började jag kunna slappna av. Typ nu börjar jag stressa upp mig igen. Men det kommer gå bra, inbillar jag mig.

Klarade i allafall uppskrivningen i måndags, var så nervös innan så jag trodde jag skulle kissa på mig. Kunde inte riktigt tro att det var sant när jag var klar och de var godkänt, men skam den som ger sig! Nu slipper jag skiten i alla fall. Yay! som Amanda skulle ha sagt!

Nu är jag skitmätt. Mamma hade hela spisen full i kastruller när jag kom hem, och hon är en jävel på att laga mat så att jag inte rullar fram om dagarna istället för att gå är ett rent under!

Det snöar. Jag ska nog ut och gå, man tänker så bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0