tralalalaa..

Jag gillar inte riktigt läget idag. Känns inte optimalt på nått sätt.

Positivt är dock att lilla mami <3 får ta sprutan trotts allt (fick ju inte de tidigare eftersom hon är allergisk mot ägg, men nu så får hon tydligen det i alla fall!) Det gjorde mig kanonglad. Hade hon fått svinis hade hon dött eftersom hon har typ alla riskgrupper man kan ha och jag vill inte hon ska dö ju!

Chappobappobus ser ut som ett trästaket, upptäckte jag igår. Det är lite svårt att hålla igång honom när det är sju meter lera överallt. Men idag blåser det så jag hoppas att det torkar upp lite nu innan de fryser på.

Jag vill att mamma ska komma hem med the red danger (biiiilen)... Jag hade nämligen planerat att åka till stallet medans de är så ljust att jag kan se hästkraken. Men, de ser inte så ut nu.

JAg var på takida i lördags. lika bra som alltid.

Tittar på liverapporteringen av Svanstedt-rättegången. Jag tycker faktiskt att de känns lite som om han är oskyldig. Precis som han själv säger skulle inte jag vilja sitta en halvmeter bakom en häst som blivit utsatt för grisfösare. Och sen har jag ju lite svårt att förstå hur man kan känna igen en grisfösare på 300m om man aldrig ens har sett en?!

Nu ska jag fortsätta äta min filmjölk!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Men NÄÄÄ ! Han är ju skyldig av bara helvete,det är bara det att han inte kommer åka dit för det (tyvärr)...Usch för människor som tänker mer på pengar än djurens väl & ve ! Tacka vet jag Chappohoppelibus och Lightning,dem är inte värda ett piss men det är ingen som ger dem elstötar för det! Kom och besök mig nån dag skruttan!

2009-11-26 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0