Att de ska vara så svårt!

Det tog mig EXAKT 20 minuter att logga in på bloggen, varför? jo, först har jag ju lyckats glömma bort lösenordet, så jag får skaffa ett nytt, bara de tar ju 200 år. Sen är sidan så bedrövligt seeeeeg. Men ja, nu är jag här i alla fall.

Idag har de inte hänt så värst mkt, jag vaknade redan kl 8, gjorde ett tappert försök att somna om men misslyckades brutalt. Sen yrade jag runt här hemma och fick inte så mkt gjort (har bla en läxa som ska vara klar tills i morgon - och jag har tappat bort bokhelvete!)

Åkte till stallet vid tre typ och försökte få lite vettigt gjort där istället, de gick inte heller så bra. Tog en liten ridtur istället, men den blev inte så jävla liten för just idag tänkte Chappo vara den åsna han ser ut som och skulle absolut stå mer på bakbenen än på alla fyra benen, när en häst på typ 500 kg och närmare 170 cm i manken ställer sig rätt upp på bakbenen så är det bara att se glad ut och hoppas på det bästa. Idag var tyngdlagen på min sida och jag slapp smaka på underlaget (som för övrigt var ganska lerigt). Men både hästen o jag var sjöblöta efteråt, tänk att han aldrig ger upp. Bra gosig var han efteråt i alla fall.

Tänkte pallra mig iväg till skolan i morgon, blir galen av att bara gå hemma och när jag ändå inte kan sova på mornarna så kan jag lika gärna gå iväg. Saknar ju folket i skolan :)

Nu ska jag nog sova!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0