Farmville

Malena ringde nyss, hon frågade vad jag gjorde, jag svarade att jag satt vid datorn. Då utbryter hon i nästintill vild hysteri att jag måste skörda hennes morötter, i en kort sekund så hinner jag tänka att Malena bor i lägenhet, hon har inget morotsland. Sen hinner jag fundera på om man kan odla morötter i oktober. Sen gick det upp för mig, man kan odla morötter året runt - på farmville.

Jag har verkligen inte hajjat grejen med farmville, en gång, försökte jag i min förvirring adoptera ett litet stackars får som hade kommit bort. Det får jag sota för nu. Nästan varje dag får jag små medelanden om att "Sture Nilsson helped out in your farm". Det är inte utan att jag får lite dåligt samvete, jag menar de stackars borttappade fåret jag råkade adoptera har de nog inte så mkt bättre hos mig än vad han hade ensam ute i cybervärlden. jag får adoptera bort det igen, om jag förstår hur man gör. Malena får hjälpa mig med det.

Dagen har i alla fall varit bra, efter skolan åkte jag och mamma till banken för att mamma skulle skälla lite på dom. (Jag har ju fått betala för tre nya kort i år, och inget av dom har funkat) så nu tyckte mamma att jag skulle slippa betala för de fjärde - och tack vara henne så slapp jag de också! DESSUTOM så uppgraderade dom mig till VISA. Så nu ska de fungera (hade maestro förut, dom funkar tydligen inte överallt). DESSUTOM fick jag välja mitt eget kortmotiv. Skaplig beslutsångest hade jag. Blev tillslut en bild på Chappoooo <3. (nördigt jag veeeet, men på vad annars? en maskros?)

Saknar lille gossen, men jag orkar fan inte åka dit idag, har fått mera feber och nyser stup i kvarten. Jag får bry mig extra mycket om honom i morgon. Egentligen skulle han ju behöva skrittas i alla fall i om att han gick rätt hårt igår, men känner jag honom rätt så har han röjt bort den träningsvärken i hagen idag. Alf säger att han springer o kvastar som en unghäst på dagarna. Kan jag mycket väl tänka mig att han gör också.

EN TILL upptäckt jag har gjort idag - Jag blir aldrig klok på mig själv.

Nu ska jag nog sova nån timma sådär. Sen är det mammas pojkar! Det är så dåligt så de får inte missas!

Höj!


Kommentarer
Postat av: Terror

Mammas pojkar suger gnu pung ;D

Grattis till VISA kortet ^^

2009-10-23 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0