Fredag.

Idag var Chappos ex-matte Jenny och ex-husse Bosse och hälsade på. Dom tyckte Chappo hade blivit jättefin och sa att han inte kunde ha fått det bättre :) Och sånt blir jag glad av att höra! :D Sen får jag ju höra historier om vad Chappo gjort på banan och i träning och sånt. På de jag fått höra verkar han ha vart lika stor skojare då som nu. Sen berättade Bosse att både Stig H Johansson och Örjan Kihlström hade tyckt att Chappo var en mkt bra häst! Visserligen har ju inte jag så mkt nytta av de nu, ca 15 år senare men jag tycker i alla fall att de är roligt! :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Lyckades att somna 15 minuter framför tvn. Inte mycket att hänga i julgranen.

Nu ska jag nog äta nånting. är lite hungrig.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0