Nyheter

kollar på filmen som går på fyran nu. Kommer inte ihåg vad den heter. Men den var ganska rolig. En mamma som försöker hjälpa sin dotter att hitta the big love. Hoppas min mamma aldrig försöker med det. Nu är det i alla fall nyheter, så jag gick därifrån. Annars är risken stor att jag somnar. Tänker att jag bara ska blunda lite. Och sen är det kört.

Har inte gjort så mkt idag. Städat lite och ridit Chappo. Har inte lyckats plugga nånting ikväll heller. Antar att jag kommer sitta och panikplugga i morgon kväll och slita mitt hår av ilska för att jag inte gjort det tidigare. Men sånt är livet. I värsta fall får jag väl bara göra om skiten. Även om de skulle va surt.

Mitt nya bankkort kom igår, det blev jättefint! Hoppas bara att de funkar nu då.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det händer inte så mkt i mitt liv just nu. Eller rättare sagt händer de så pass mkt att jag inte riktigt vet vad som är viktigt och bara onödigt vetande, antar att informationen om bankkortet är ganska onödigt. Jag får jobba på den biten.

Ett litet glädjeämne är att Chappo gick kanon idag, verkligen superbra. Jag har inte låtit honom gå 100% på länge för jag litar inte på honom för fem öre. Rätt som de är så kastar han sig åt sidan och då ligger man där på backen, om man så har ridit i hela sitt liv eller ej. Inte för att jag är rädd för att trilla av eller nått, de har jag ju gjort några gånger så jag vet hur det känns, men vill inte att han ska få för sig att springa ut på vägen eller nått. Vilket han mycket väl skulle kunna få för sig, den token. Skönt iaf att han skötte sig idag, hade inte orkat bråka med honom idag.

I kväll har jag bara varit hemma. Mamma lagade stuvade makaroner och korv. Det var supergott! Jag skulle verkligen kunna leva på bara makaroner. Älskar´t. Makaroner kan man ha till allting! Man kan ha makaroner och ostsås (även om min ostsås aldrig blir lika bra som Malenas), man kan göra carbonara (eller som jag, köper pulver och blandar ut med vatten ;) ) Eller så kan man ha grillkorv (Nationalrätt alá Victoria Jonsson) Man kan ha köttbullar till, kanske ingen personlig favorit men får jag bara Makaroner är jag nöjd :) Fast pulvermos och fiskpinnar är också gott!

Igår låg jag och kollade på Tusenbröder. Det gillar jag. Att Ola Rapacé sen är sveriges kanske sexigaste karl är ju inte direkt nått minus för den serien. Stör mig lite på att jag har tappat bort sista skivan! vill ju se hur slutet blir! kommer inte ihåg det!

Jag har föresten feber igen. Inte okej. Pallar inte att vara mera sjuk. Räcker med att jag har varit borta från skolan så mkt pga körkortet. Behöver liksom inte mera frånvaro så jag får väl kämpa på.

Commander Crowe vann gulddivisionen idag, jag som hade hoppats på Garland Kronos.

Nu börjar filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0