.

inte riktigt samma självförtroende idag, som jag hade sist jag skrev.

Men jag borde ju ha lärt mig, att när de känns som hela världen är emot mig så är det min fantasi som vandrar iväg, gör saker så mycket större än vad dom egentligen är. men som sagt; att jag BORDE ha lärt mig, betyder ju faktiskt inte att jag har det. så ikväll är det alltså så att hela världen är emot mig. kul jävla kväll. not.

Kvällar som ikväll är jag glad att jag har lilla svea, hon ligger på min mage och kurrar. hon gillar mig i alla fall, och de är väl tur att hon gör de. Annars skulle vårt samboförhållande inte fungera så bra. Idag hade vi första bråket - hon spydde på mattan! Men efter att jag hade trätt lite på henne insåg jag att hon inte kunde hjälpa det, mår man illa så mår man illa, helt enkelt. även om man är katt. hon har helt enkelt inte toppat formen bara.

börjar bli sovdags, det är i alla fall en sak (den enda?) jag är bra på. i morgon ska jag jobba på dagis, mindre kul. men man får va glad för de man får o inte klaga. tydligen. pengar är ju pengar även om man måste delta i tredje världskriget som pågår i sandlådan.

nej, skärp dig nu Amanda... du är ju en glad tjej egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0