Nuuuu äntligen!

NUUUU är det dags för en blogg. Får en hel del påtryckningar! Men nuså ska jag blogga!

Anledningen till att jag inte bloggar så mycket är att det HÄNDER faktiskt inte så mkt :(
Nu sitter jag i skolan. Håller på och ska skriva om diskbråck - ganska intressant eftersom jag är 110% säker på att det är det som min rygg lider av. Jag är dock inte så jättetaggad på det nu. Är lite trött faktiskt. Måste nog kolla upp detdär. Inte normalt att vara så trött. Jag har säkert en hjärntumör eller nånting. Min vanliga röta!

Igår så var jag ute med Chappobappsing. Det var kanoners. Förutom att han har fått för sig att man i samma ögonblick jag hänger i luften påväg upp på ryggen, är ett alldeles ypperligt ögonblick att rusa iväg i full kareta. Så det hade vi en liten konflikt om men annars så var det myspys. Han är jättegosig nu. Jag väljer att tro att det beror på att han saknar mig om dagarna och att han tycker så mycket om mig. Men innerst inne förstår även jag att det bara är för att han vill ha godis och för att han vill jag ska klia honom. Har redan börjat tappa vinterpälsen, så de kliar nog extra mkt på honom. Känns lite tidigt för ingen annan har börjat tappa, men o andra sidan tycker jag det är bra, för då slipper han se ut som en brunbjörn långt in i juni. Vilket nyss påminde mig om att jag måste köpa honom ett regntäcke. Jäklars.

Idag efter skolan ska jag åka till världens bästa Victoria och hälsa på världens bästa bebis :) Det ska bli kanonmysigt. Gillar verkligen dom kalasmycket <3

I helgen händer inte så mycket. Ska väl mest ligga hemma och kolla klart på Gilmore Girls. Rida ska jag också göra, tänkte försöka hänga på Alf när han ska köra, Chappo gillar det tokmycket. Jag gillar också det tokmycket för då koncentrerar han sig på att springa istället för att bocka!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Du är inte den enda som är trött! Kan jag lova. Jag är också trött jämt och funderar på varför. Kan verkligen sova när som helst, var som helst, hur som helst, hur länge som helst! Kul att höra att det går bättre med din tokpolle :) Haha. Kram!

2010-01-17 @ 22:03:48
URL: http://lellelilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0