dag 1 - presentera mig själv!

okej, att presentera mig själv är bland det svåraste jag vet...

Men, jag heter i alla fall Amanda, är 20 år och bor i guldsmedshyttan. Jag är född och delvis uppvuxen i Östersund, har min pappas del av släkten kvar i Norrland.
Jag jobbar som timvikarie inom kommunen, huvudsakligen inom handikappomsorgen som jag trivs kanonbra med, är nästan alltid roligt att gå till jobbet.

Jag har två katter, en som heter Svea som är tre år, en kattunge på 12 veckor som heter Saffran, men kallas mest för kattjävel eller huligan.

Jag har även en häst som heter Lightning, hästar är mitt stora intresse och jag skulle inte kunna tänka mig en vardag utan hästar.

När jag inte jobbar eller är i stallet så tycker jag om att umgås med mina vänner, går gärna ut på krogen om tillfälle ges :)

Så, det var väl jag då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0