sol!!

Fy bubblan vilket härlgit väder! Ligger på en filt ute på gräsmattan och bara njuter! Trodde väl aldrig att de skulle gå o ligga i linne o shorts efter denhär vintern! men det går!

Igår var jag med mormor och morfar och mamma på påskutflykt. Vi åkte först till grythyttan och åt glass o köpte god choklad, sen till bredsjö där vi åt fårost! Vi har gjort denhär utflykten varje påskafton så länge jag kan minnas, förra året jobbade jag så då kunde jag tyvärr inte följa med. När jag kom hem så släppte jag ut en av mina katter (har två st) för första gången. Lyckan i hennes ögon när hon sprang omkring och jagade fjärilar kommer vara värd varenda orosstund! Hon fick gå ut en sväng idag också, den andra lilla katten hade jag i koppel, hon är inte steriliserad än och då törs jag inte släppa henne, vill ju inte ha några kattungar. hihi. Dessutom vill hon knappt vara ute, såfort hon får chansen går hon in igen.

Lightning longerades igår, han är verkligen superfin! Kommer bli så roligt att få börja rida honom igen, i eftermiddag ska vi åka till ridklubbens paddock (fast jag ska bara longera ändå) Lightning får följa med eftersom han aldrig varit där, + att han behöver vidga sina vyer lite :)

Igår kväll var jag hos Malin, vi drack lite vin o pratade. Supertrevligt va de och jag var hemma vid två på natten. Sov till tolv idag... onödigt att sova bort hela dagen men det var verkligen välbehövligt!

nu började de blåsa lite kallt så nu ska jag nog bege mig innåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0