inget krut i mina ben idag i alla fall...

fytusan vilken träningsvärk jag har. Det kan aldrig vara nyttigt!

Nu ska jag försöka snabblogga lite, inbillar mig att jag ska plugga hela kvällen (med Chappobappo avbrott förståss) Ska försöka få klart mitt jäääävla sociologiarbete, förstår inte riktigt vad det ämnet är bra för? Men men, är på 1963 nu, så har bara 7 år kvar. Och det ska vara klart till i morgon. Jag lyckas då alltid försätta mig i tokiga situationer.

Sitter och funderar på om jag skulle våga mig ut på en ridtur i mörkret, tänkte rota fram pannlampan, om det inte regnar förståss. Allt för att slippa plugga verkligen. Men vill ändå ha klart arbetet, jag är inte Halinas favorit diretk, onödigt att göra det ännu värre ;)

Nu är måndagsjävel snart slut iaf, det gillar vi, bigtime! För i morgon är det tisdag, och de är bättre (om jag lyckas få klart arbetet vill säga) för jag har bil, sen ska jag till tandläkaren och laga mina hål, det gillar jag egentligen inte, men det ska bli skönt att slippa ha så ont. Sist jag lagade tand, var dagen innan V75 på örebro, då sa tandläkaren till mig att jag inte skulle äta nått förens bedövningen hade släppt, men jag var så hungrig, så jag åt ändå! Tuggade sönder hela underläppen, det såg ut som att jag hade blivit slagen. Sen när jag traskade omkring på travet så tittade folk på mig och undrade nog vem som gett mig en käftsmäll. Detta ska i alla fall inte upprepas.

Nej, nu ska jag fortsätta skriva om Åsa-Nisses perimär 1963.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0