Jag ska börja skruva brodd på heltid.

Pernilla ringde mig idag, och ville jag skulle hjälpa henne och skruva broddar, jag var ganska säker på att ryktet gått på byn, att är det någon som är sämst på att skruva broddar, så är det jag. Men Pernilla hade nog inte hört det ryktet, eftersom hon ringde. Så jag begav mig uppåt överbacken. Och jag måste påstå att jag är proffs på att skruva brodd. Aldrig har det varit så lätt! Jag begriper inte vad som hände, Tjoff sa det bara så satt alla broddar på plats. Plättlätt nummer 12 på en skala ett till tio! Tilläggas skall dock att vi inte ens hade någon gängtapp, utan stog och pillade med en söm! Lovley när allt går så bra.

Fick mig en jävla kyss av hennes elstaket också, inte lite ström i den trån inte!

Dessutom, är jag kanonglad för att Calle kom till final. Tror han väcker någon slags moderskänsla i mig, därför jag gillar honom. Men trotts min modersinstinkt kan jag erkänna att både tove och erik är mycket bättre.

Imorgon ska jag ut med min Chappodump. Han är bäst. Så har jag gosat föl idag också. Myspys!

Besöket hos bästa Victoria blev som väntat fantstiskt. Dock får hon klämma ut ungen snart innan jag blir helt bäbisjuk.

Nu ska jag sussa sött. Godnatt!

Min bästaste! (lägg märke till dom fula röda senskydden!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Det roliga med i morgon är att du inte blir själv när du rider :) Nu är det nära att vi flyttar in, i möra kommer en del saker och Tyfon för att hälsa på en sväng, flyttar in gör han ju nästa vecka på lördag :) Kul, kul!!

2009-12-04 @ 23:40:47
Postat av: Victoria

Ha ha klämma ut ungen ?! "Ungen" höll på att klämma ut sig själv igår kväll,tror jag vaggade lite för mycket i stallet...=) Blev så till mig när du & hjärtat grejade,ville oxå ju! Tror min "sittning" på stallgolvet när jag borstade Lightning ställde till det lite för mig =)Eller så var det för att jag skrattade så mycket när ni var ute på "promenad" med Lisa & fölis...IIIIIIhh lät det *asg

2009-12-05 @ 08:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0