Only for you Victoria ;)

Nog ska jag hålla dig uppdaterad!

Idag var jag uppe med tuppen! Körde mamma till jobbet och hämtade sedan Angelica, hon är superduktig på att fota så hon fotade Chappo idag, tror det blir kanonbra!

Sen när jag kom hem skulle jag ta mig an jobbet som Kattvakt åt lille Kurre, men när jag kommer dit blir jag nersprungen av en hunden kim, chockad blev jag, trodde han skulle följa med till härjedalen. Funderar lite på vad jag ska göra med honom, han kan ju inte sitta där helt ensam. Nån kanske kommer och hämtar honom snart?
Kurre såg jag iaf inte röken av, han är livrädd för mig så jag lär inte få se nånting av honom heller. Fick i alla fall en chokladask som tack för hjälpen :) Gulliga grannar gillar jag!


Nu ska jag gå och titta om lilla kim behöver kissa. Troligtvis behöver han det. Sen ska jag åka till tandläkaren!


Hejhopp på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hihi! I like only for me =)

Fortsätt med det <3

2009-12-22 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0