IGEN.

Du käre värld vad jag är trött. Otippat va? Och som vanligt är jag ute i väldigt inte god tid. (funderade nyss på motsatsen till god tid, otid? ogod tid?) jaja. strunt samma.

Min praktik är typ den bästa. I love it!! Kommer kännas rejält surt att komma tillbaka till skolan sen. Men Det är ju tre och en halv vecka kvar :) weii!

Sen har jag en liten påpekning till fröken Jonsson, som alltid påminner mig om att jag ska blogga :p Att det faktiskt är mycket roligare att blogga när man får lite roliga kommentarer! :) :p

I övrigt så håller jag på att laga mat. (sen som vanligt) Hittade lite pommes i frysen så nu ligger dom i ugnen. Vilken fantasi jag har! NOT!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0