Måååååndag!

Måndag idag, som om någon missat det. Men ändå.

Jag har vart kanonduktig idag. Först gick jag upp sjukt tidigt och körde Mammsen <3 till jobbet, sen åkte jag till min favoritkilleChappo! Är inne i någon period där jag älskar honom gränslöst! Kan va för att han har gått och blivit snäll igen. Visserligen är han inte dum annars heller, men han har sina egna ider, visst är det bra med egen vilja och lite jävlarannamma, men det får faktiskt finnas gränser. Idag var han så gosig så jag höll inte på att komma därifrån, han tryckte upp mig i ett hörn i boxen och ville jag skulle klia honom på halsen, gosetosehätte <3.

Sen så fick jag för mig att jag var brutalt sugen på pannkaka, så jag drog till affären och handlade ingridienser. Själva tilllagandet gick sådär. Hoppas det går att äta iaf. Nu ska jag snart hoppa in i dushen och göra mig i ordning och sen ta räserfaran in till stan och första dagen på min praktik :) Jag är lite nervös, men det går säkert bra, dom var ju jättetrevliga när jag var där och hälsade på!

Igår var jag och Malena på bio, Snabba Cash såg vi, och jävlar vad bra den var. Spännande så in i bomben, jag bet ner mina naglar så de nästan blödde (eftersom jag inte har bitit på mina naglar på 700 år så kan ni ju tänka er hur spännande det var). Vi hade iaf jättetrevligt jag och MAlena :) Åt på McDonalds innan och så :) Hon mobbade min parkering lite, men jag lär mig väl snart att ställa mig rakt. Antar jag.

Nu måste jag verkligen sätta fart.  Vill ju inte komma försent första dagen!

Hejrå.

VÄNTA! Bonusbild på My Number One (det står faktiskt så på grimman, som jag köpte till Chappelina när jag  var typ 13 år och eftersom Chappos grimma var trasig så fick han ärva sin mors )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0