hejsan hoppsan

här såg de annorluna ut. Tur att jag är en smart tjej så jag inte klantar till det.


Idag fick jag låna en mössa av min lärare Lotta. En blå. Jag tror inte att jag var så fin i den. Men den var skön så jag gick omkring med den. Sen skulle Lotta läsa saga på Öppen Scen (det betyder typ att alla sitter i aulan och man får gå upp på scen och uppträda) jag fick sitta brevid lotta på en stol i min fina blåa mössa. Och så fick jag hålla i ett konstgjort timotejstrå. Jag var nog inte speciellt pretty... Men ibland måste man få skämma ut sig lite.

Chappotok var tokig idag. Hans snälla period kanske är slut slut slut.


BTW. Det är slut mellan mig och Vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0