dendär solen duvet...

SOOOOL. I flera dagar!! Helt galet vad glad jag blir när solen skiner!!

Jag har dragigt på mig världens elakartaste förkylningen en människa på två ben någonsin skådat.. Not så najs. Men det är  bara att bryta ihop och komma igen! igår låg jag däckad hela dagen men idag försökte jag leka tapper och gick till skolan, stannade bara till halv två typ. Sen åkte jag hem till min säng.

Jag tror inte att röda faran mår så bra. Det hänger en plåtbit under. jag funderar på om det är allvarligt. Är kind of beroende av min rödaräserfara.

Btw så vann fel låt. All kärlek åt Eric Saade och Peter jöback. Och så gillade jag Jessica Anderssons låt.

Nu luktar det mat, jag är så hungrig. Det känns som att jag inte har ätit på 3 år.

Jag ska jobba i morgon och på onsdag! Det gillar vi, Lovley!!!

nu ska jag utfodra mig själv.

Kommentarer
Postat av: fjia

Vad jobbar du med

2010-03-18 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0