Mooget.

Fick ett litet bloggryck såhär på kvällskvisten, egentligen borde jag sova, eftersom jag har en tendens att bli så välsignat trött på morgonen. Men ni vet hur det är, jag ska bara o sen sitter man en timma till.

för att ägna oss åt lite seriös bloggning så har jag idag:

- varit sjukt trött
- Druckit 7 hinkar kaffe
- träffat Denice på bussen (Fy fan vad jag hatar att åka buss föresten, har inte åkt på 300 år men den dag jag har en egen bil ska jag aldrig aldrig mer åka buss!)
- kokat på tok för mkt spagetti
- Tagigt hand om min häst. Som för dagen var världens bästa.
- Svurit X antal gånger över snön!

I övrigt känns det ganska bra just nu, förutom själva hästsituationen, men förhoppningsvis får jag snart veta om det är bu eller bä som gäller. Man fäster sig ju vid dom små liven. Men det är itne kul när han blir dum.
Har fått lite mer jobb också, jobbar redan nu på fredag! I love it!

Skapligt med rysslandsresfeber också. shit, tänk om dom inte släpper ut mig utan sätter mig i fängelse! Jag kommer knappt våga blinka när jag är där!! tänk om man skulle råka göra nått olagligt!

Imorgon är en bra dag. Vi går bara till halv 12, sen styr jag kosan mot Götlunda för lite bebismys. Det gillar jag i massor, jag drömde föresten inatt att jag fick en bebis, en liten flicka som jag döpte till Lady Gaga (skulle aldrig i mitt liv döpa ett barn till det, vet inte nå vad jag fick det ifrån). Jag skulle så gärna vilja ha en egen bebis, men inte skulle jag döpa den till Lady Gaga iaf, dessutom vill jag ha pojkar.

Att man aldrig lär sig! nu har jag blivit hungrig också så nu måste jag äta  en macka!

På återseende! (den mest seriösa blogginlägget på länge!)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0