tjohej

jag gillar att blogga när solen skiner!

Idag har jag varit till ridhuset med Malin och Ida. Sen fick jag TVÅÅÅ bad-hair-day mössor av Malin :) Coolaste mössan jag någon sin sett. två olika modeller var det.

Ikväll är jag privatchaffis åt Pernilla och Patrik. När Pernilla fått i sig lite brukar det kunna bli roligt så det ser jag fram emot!

¨Malin har ringt en hästkiropraktor som ska komma o kolla på Chappo snart, besöket avgör hans framtid, men jag ställer in mig på det värsta. Min pluttebebis :(

Nu ska jag snart åka och hämta ett ulltäcke som jag köpt... 100 kr tyckte jag var billigt och Chappo har inget sånt så då slog jag till.

Hejhopp i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0