Nuså!

NUUUUU har jag äntligen blåst rent min lägenhet och tvättat som en galning! Man får ju passa på när tvättstugan är ledig. Nu när all tvätt är ren börjar jag inse att jag nog behöver en större garderob! Det får helt enkelt inte plats! Kanske är ett vanligt problem i min ålder. haha.

Har även hunnit dricka 75 koppar kaffe med Malin och sorterat New Body sakerna som jag sålt. Nu väntar jag på att golvet ska torka så jag kan gå ut i köket och laga mig lite gröt (för nya läsare kan jag medela att jag är kratigt beroende av havregrynsgröt, äter det minst 1 gång om dagen, gärna fler.) Sen ska jag ta o åka iväg till min fina Lightning <3 Det senaste dygnet har jag haft pannan i djupa bekymmersveck, har börjat inse att mina 172 cm kanske är lite väl långt till Lightnings 153... (155 bak ;) ) Men jag har kommit fram till att det inte spelar någon roll så länge jag inte är för tung, och de är jag inte! Så från och med nu struntar jag i om folk kommenterar min längd!

Efter stallet ska jag flänga hem och duscha, för kl 19 är det informationsmöte om kommunens nya hästsportcentrum i Lindesberg Arena. Jag, Ida och ev Malin ska åka dit och lyssna :) Om jag själv får välja skulle dom bygga en stor anläggning med möjlighet för alla olika sorters hästhållning, med det menar jag att jag inte tycker man behöver snöa in på bara hoppning och dressyr. Dessutom är jag av den åsikten att nu när handboll/vollyboll/fotboll osv fått en stor fet arena är det absolut inte för mycket begärt att ridskolan åtminstonde kan få ett nytt ridshus. Ridtältet är ju i bedrövligt skick!

Efter mötet ska jag nog svänga förbi stallet igen, Alf har köpt två hästar från polen som kommer ikväll :) SPÄNNANDE :D

Nä, nu ska jag springa ner o hämta sista tvättpåsen!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0