SMÄRTA!

Skar igenom halva mitt finger idag på jobbet när jag skulle skära sallad. Stod och hackade när en av brukarna sa nått så jag slutade hacka o tittade mot H*n och sen när jag tittar tillbaka är det röd sallad (!) Sen ser jag att de står en fontänstråle ur mitt vänstra pekfinger!!!! Den andra personalen tyckte jag skulle åka upp till lasarettet med fingret så dom kunde sy. Det behövdes dock inte sys. Så det var ju bra. MEN ONT GÖR DET! blöder igenom plåstret hela tiden också :( Stackars mig!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Stackars Amanda! :)



Men du, klarar fingret att knäppa lite på tangentbordet så du kan mejla över lite bilder så jag kan göra din header ngn dag? ;)

2011-04-27 @ 20:36:45
URL: http://lellelilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0