Freeedag

nu sitter jag och ska skriva på mitt stressarbete igen. Det går sådär. Jag har skrivit noll rader och det ska bli klart idag är det tänkt. Bra Jobbat Amanda!

Igår missade jag mammas pojkar :( KATASTROF! Jag var i stallet, där Amadna har sagt att jag inte får vara så mycket.

Chappobappodoo fick sitt skavskydd. Så nu hoppas jag att han inte får nått mera skav. Köpte strl FULL, det var på gränsen att han kunde ha det, trodde inte han var så jävla stor, men tydligen så! Gör inte mig så mkt att han är stor. Bara ännu mer Chappo att tycka om <3

Idag ska jag åka och hälsa på bästa Victoria! Det ska bli kanonkul. Sex av fem toasters! På en skala ett till tio så är det 12.

Nu ska jag Stressa vidare med min stresshantering ;) HAHA va rolig jag var nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0