men fy katten...

... Vad kallt det är. Jag vill bara lägga mig under täcket och inte vakna förens i april :(

Just nu känns det som jag har 500 måsten. Jag MÅSTE laga mat, jag MÅSTE äta mat, jag MÅSTE åka till Chappobappo jag MÅSTE åka o hämta mamma (vilket iofs är bra, för jag längtar efter henne:) ). Men sen ska jag bara kolla bonde och sova :)
Imorgon har jag bil till skolan också. Fett nice!

Nu ska jag nog gå och laga mig lite mat. Sen ska jag ta hand om min Chappodump! (som faktiskt hoppade över staketet häromdagen för att han ville jaga blomman som var lös. Tilläggas skall dock att det är "hingsttråd" på staketet (tyå en isolator med långt skaft som sitter ca 15 cm över den översta tråden). Staketet är alltså ca 15 cm högre än ett normalhögt staket. Bra jobbat Chappo! ny karriär sóm hoppare kanske?


nej, sätt fart Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0