Slut som människa.

Börjar tro att jag aldrig kommer bli pigg igen. GALET trött nu ett tag. Tycker att jag knappt hinner somna innan det är dags att gå upp igen. Samtidigt känns de som att dagarna går utan att jag fyller dom med något vettigt. Stressar runt som en tok mest just nu.

Idag flyttade Tyfon i alla fall in i Chappos hage, Chappo var lite skeptisk först, vågade inte riktigt gå fram, men nu så är Tyfon Chappos nya idol!! Så de käns kanonbra. Dessutom körde jag släp med häst i idag, jag tyckte själv att jag klarade det ganska bra :)

Nu har jag tittat på travet, Örjan Kihlström är ju verkligen kung. (han har förestemn kört Chappo två gånger, i Chappos gröna ungdom)



Nu bär det av mot stallet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0