suck!

Jag satt nyss här och talade om för mamma hur otroligt trasig och gammal min dator var, och hur otroligt mycket finare hennes arbetsrum skulle vara om denhär stora klumpen inte stog där, och hur otroligt skönt det skulle vara för henne om hon bara kunde stänga in mig och en laptop på mitt rum och sen vara av med oss. Jag tror inte riktigt hon gick på det där. Upptäckte i vilket fall att hon hade somnat nånstans mitt i. Man blir ju så trött av svinsprutan. VIIIIILKET betyder att om hon är hemma från jobbet i morgon och har minisvinis så har jag röda faran för mig själv heeeeela dagen! Tyvärr upptäckte jag påväg till stallet att röda faran snart blir törstig, så den biten vet jag inte hur jag ska lösa än...

Chappobappobus var sötare än någonsin idag. Han var också lerigare än någonsin, antagligen därför han var så tillgiven - han ville vara säker på att jag skulle borsta bort det. Vilket jag förståss gjorde också, snäll och beskedlig som jag är, har dock tuggat grus sedan dess. Men jag tycker om han i massor ändå <3

Nån jag också tycker om i massor är Victooooria och hennes beeeebis, som jag tycker kan titta ut snart! Jag har tittat på bebiskläder i flera veckor nu, så nu vill jag köpa nått snart! Men de kan jag ju inte göra förens de lilla livet behagar titta ut. Föresten så kom jag på nu att jag skulle köpa en krusbärsplanta, men jag vet inte om dom säljs i november? jag får undersöka saken helt enkelt.

Just nu såhär på kvällen känns allt lite bättre. Hoppas på att få träffa Amandaaaa och sofie i skolan i morgon!

Föresten så har jag tappat bort min mobil också! Jag har iiiingen aning om var jag kan ha lagt den.

 

avslutar med en bild på den bästa och galnaste av alla <3 Men de är nog meningen. Man ska vara lite galen för att fånga mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha hästen ser livsfarlig ut ! Kanske är det som är meningen förresten...Mattes lilla pitbull =)

2009-11-27 @ 08:15:59
Postat av: Victoria

Oops glömde!!!! Tycker massor om dig med =)

2009-11-27 @ 08:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0