tråkig måndag part III

Nu så är jag hemma. Väntar på att mamma ska komma hem och mätta min hungriga mage. Jag hade kunnat laga mat själv, men det fanns ingenting och laga, och även om mina skills i köket blivit bättre på senare tid så är jag inte så jäkla haj så jag kan laga mat på ingenting. Har ätit en knäckemacka, men de ekar fortfarande i magen så nu får hon komma snart.

Jag är fan sjuk :( Orkar inte vara de igen! Känns ovärt att missa mer i skolan. Om de är så att Röda Faran kan bromsa igen så ska jag fråga Mamma om jag inte kan få låna den i morgon till skolan, så jag kan åka hem om det blir jobbigt... Det känns som att jag har bankat huvudet mot en stenvägg.

Jag blir galen! Jag får inte tag på några benreflexer till Chappo :( Tänkte ut och gå lite med honom idag eftersom de är leråker på slingan, men jag vill inte gå om han inte har några reflexer på sig, kommer han lös så hjälper de ju inte att jag har reflexer.. han måste också ha liksom. Han är min bästa <3

Världens bästa Amanda och supersötasockersofie och jag gjorde ett friskis och svettis program idag på idrotten. Jag tror de kommer bli överlägset.

Nu ska jag gå o muttra lite på mamma som aldirg kommer hem :( Kan ju va så att jag har hunnit svälta ihjäl innan hon kommer.

PUUUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0