tråkmåndag part II

jaharu! Har inte kommit så jävla mkt längre än när jag skrev sist. Det suger verkligen. Jag längtar efter röda faran. Om han hade varit här så hade vi kunnat tuffa hemmåt. Mår inget vidare, håller på att bli sjukdom. En sak har jag i alla fall lärt mig under denhär knappa veckan jag har haft körkort. Aldrig mer delad vårdnad om en bil. Jag vill ju ha röda faran för mig själv ju! Bara min röda fara.

Youtube funkar inte heller :( Jag som ville lyssna på musik!

Nu vänar Amanda på min blogg, så jag får väl avsluta nuuu!

PUSS PÅ DIG AMANDAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: AMANDAAAAA!!!!

puss på dig själv!

2009-11-16 @ 11:18:26
URL: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0