Jag blir fan inte klok.

Har jag en skylt på min rygg där de står att de är helt fritt fram att behandla mig hur som helst eller!? Iså fall kan väl någon säga till så jag kan ta bort den. Nu går fan skam på torra land!

O övrigt har dagen varit bra. Jag åt lunch med Therese, det var verkligen 350 år sedan vi sågs senast så det var trevligt! Måste göras om snart.
Sen gick jag och la mig på mormor och morfars soffa och kollade på film. Filmen var så bra så jag blev nästan tvungen att se den en gång till Arn-riket vid vägens slut var det iaf.

Och nu, typ sitter jag här och funderar på att låna ut mig till nån som kan öva prickskytte på mig. Tror nämligen att det skulle kännas bra mycket bättre än vad allt gör just nu. Det värsta är att jag veeet att de är höstens fel att det blir såhär. Jag måste rycka upp mig. MÅÅÅÅSTE!

btw. på måndag ska jag skriva upp. Känns inte bra. Fast slipper jag bara frågor om tjänstevikter och kolmonoxidister och sån skit. Va fan ska man kunna de för egentligen. Räcker de inte med att veta att man inte får dra en stor jävla lekstuga med en liten golf på ett B-körkort?! nähädå, man ska minsann kunna alla siffror och skit och nån tjänstevikt som inte får överstiga nån totalvikt och parkeringsbromsar som finns på släp över 400kg med inte på dom under. Sen är det nått annat jävla släp som har nån färdbroms som jag inte ens törs mig på att försöka förstå hur den fungerar. Och vilka släp man får dra dom med vilken bil och på vilket körkort vet jag fan inte. Det är kaos i mina hjärna nu. Om jag överlever dehär uppskrivningen o uppkörningen så ska jag fira - var så säker.

Så. Nu ska jag krypa ner under en filt tillsammans med en chokladkaka och tycka lite mer synd om mig själv.

Ha en jävla bra tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0