onsdag

det gick inte så illa att vara vaken som jag trodde.. men bortåt 3 började det bli lite långtråkigt och vid 4 så gav jag upp!

Gick upp kl 14 idag o sendess har jag hunnit med att äta frukost (fil och hallon! Mumma!) och pratat i telefon med världens bästa Victoria!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, har ju knapppt träffat människan dom senaste dagarna. Sen så ska jag åka till världens bästa Lightning och rida! körde honom i måndags och han kändes kanonfin! Så idag är det smidighet som står på schemat :)

bonusbild!


Amanda - som ska nattjobba

Kommentarer
Postat av: Fredrik- som ska sova i natt

Du är duktig du som klarar av att jobba natt. Själv skulle jag lära mig att köra ut morgontidningen i Guldsmedshyttan och Storå,från klockan 00:00 till 06:00. Men jag somnade efter halva turen så det blev inget mer nattjobb för mig!

2010-06-23 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0