är det jag som är sovar´n?! Ah, tror´t

Fy vad jag är trött. Helt galet, men i morgon får jag sova lite längre i alla fall.

Imorgon kl 11 kommer en kiropraktor och tittar på Chappo. Jag har skapliga ångesten för det. Även om jag har bestämt mig så känns det lite läskigt att få veta vad det är för fel. Jag kommer gråta som en liten flicka den dag det bär iväg.

Jag kämpar tappert för att inte låta dethär ta bort allt för mycket av min glädje, så jag sysselsätter mig mer än gärna med så mycket annat som möjligt. Igår var vi t ex till Sthlm med skolan. På studiebesök på en daglig verksamhet med konstinriktning. Eftersom jag är typ den minst konstintresserade människan ni kan hitta, så förstod jag inte så mkt av vad dom pratade om, men det var trevligt i alla fall. Sen var vi på nått kulturhus på sergels torg och flummade runt. Det var skönt att komma iväg o kolla på lite annat än kor och bönder.

Idag fick jag jobba lite, det är nått som verkligen får tankarna på annat håll. Och det gillar vi. Är ledig i helgen, tror jag behöver det, fast det blir lite långtråkigt.

Imorgon blir det i alla fall krogen. Har inte varit onykter sedan annandag jul förra året. Så det lär inte krävas mycket för att jag ska komma igång! Malin hämtar mig sen, vilket är lovley för det är skönast att vakna i sin egna säng bakfull o jävllig!

herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0