Depp

Skit också, Isabellen satt inte så bra som jag trodde - den åker fram när jag rider, så någon sådan blir det inte :(

Lightning gick bara emot hela tiden idag.. vet inte om de är att sadeln inte satt bra, eller att han inte är genomriden på några dagar, eller att han har ont i ryggen igen. Tyvärr så befarar jag det sista. Alf kände på honom o sa att han var lite öm i ryggen... åh, känns så tröstlöst att så fort vi kommit igång så får han ont igen. Ska prova sista sadeln i morgon, sen får han vila några dagar o se om ömheten försvinner. Han kanske fortfarande känner av krashlandningen från förra söndagen, även om de inte kändes något på honom dagen efter. Eller så kanske de är allt provande med sadlar. Eller för att han går utan täcke, han är ganska känslig för kyla, o andra sidan har det ju inte varit så kallt nu heller.

Nu kommer jag gå o älta det här i flera dagar också :(


Mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0