längtar!!

åh jag längtar verkligen tills jag kan börja rida Lightning igen! är så sjukt inspirerad och vill verkligen bara sitta upp NUUU. Men jag ska försöka lugna mig, i allafall tills på onsdag då jag tänkte att jag skulle skritta honom. På torsdag ska jag ändå in till örebo o för att jobba, då tänkte jag svänga förbi Tillhäst (säkert hööks också om jag känner mig själv rätt) och plocka hem några fler sadlar o prova. Har ändrat mig ang vilken typ jag vill ha. Var förut inne på en dressyrsadel, men inser nu att det kanske är dumt att snöa in på de och att jag istället kanske ska köpa en allround och sedan köpa en dressyr.. hm.. inte lätt!

Mest sugen är jag på en Globus Loke som hänger på tillhäst. Är det någon av er läsare som har erfarenhet av Globus-sadlar överlag så får ni gärna tala om det!

Nu är katten hemma och parkerad på favoritplatsen, så nu kan jag sova gott också. Jobbar 9-14 i morgon, är inte alls sugen :( vill ju bara vara ute i soooolen!

Godnatt

Bonusbild på min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0